چگونه برای حل مشکلات خواب بیمار مبتلا به نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مشکلات کلیوی خواب شکست درمان نارسایی کلیه برای بیمار مبتلا به نارسایی کلیه

خواب به عنوان مهم است که در زندگی روزمره ما می خورند، اگر ما می توانیم به مقدار کافی خواب نیست، ما هیچ انرژی کافی برای انجام کارهای خوب است، این است که جدی تر برای بیمار است. سپس به عنوان یک شکست بیمار کلیوی که چگونه به حل مشکلات خواب؟

برای افرادی که فقط شروع دیالیز بعد از اینکه با نارسایی کلیه تشخیص داده، او ممکن است به خوبی در شب خواب نیست و تمایل دارد به سرعت در اطراف خانه. اگر او سرد وضعیت بدتر تبدیل خواهد شد، بنابراین ما باید توجه ویژه ای به این سوال پرداخت. راهنمایی های زیر توسط کارشناسان داده شده، آنها ممکن است شما را در برخی از رشته کمک کند.

1. نگه داشتن یک ذهنیت آرام، که می تواند به شما کمک کند هر چه زودتر به خواب رفتن و از بین بردن اضطراب

3. دریافت دیالیز مناسب، کمک خواهد کرد که برای زندگی بهتر و کاهش این عوارض جانبی ناشی از دیالیز ناکافی.2. آیا قهوه قبل از خواب مصرف نکنید، ممکن است شما را در شب بیدار تر می کند. چه چیزی بدتر از، ممکن است حجم کار به کلیه اضافه کنید.

4. درمان سندرم پای بی قرار خود، برخی از بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی تا از خواب بیدار در شب به علت درد ساق پا خود را، احساس خارش در پاهای خود یا گرفتگی عضلات پا، بنابراین اگر شما می توانید آن را به خوبی کنترل کنید، ممکن است یک خواب با کیفیت بالا را دارند.

همه کسانی که راهنمایی در بالا می تواند کمک به مردم بهتر خواب اما اگر می خواهید برای حل این مشکل کاملا، شما را مجبور به درخواست کمک از درمان پزشکی. طب میکرو چینی Osmotherapy یکی از زبده ترین موثر است، آن است که به طور گسترده ای برای درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود. با بهبود عملکرد کلیه، می تواند کمک به تاخیر انداختن پیشرفت این بیماری، حتی از آن به عقب، بنابراین برای حل تمام مشکلات ناشی از آن.

در یک کلام، طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند مشکلات ناشی از نارسایی کلیه، از جمله مشکلات خواب را با بهبود عملکرد کلیه را حل کند. اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد آن و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماریهای کلیوی، خوش آمدید به ترک پیام ها به ما هستند، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.





:: برچسب‌ها: مشکلات کلیوی خواب شکست درمان نارسایی کلیه برای بیمار مبتلا به نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 457
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: